divendres, 17 de juny del 2016

Premis Concurs Literari Narcís Lunes i Boloix 2016 infantil i juvenil: 3r grup de Poesia

CONCURS LITERARI NARCIS LUNES I BOLOIX 2016
31a EDICIÓ INFANTIL I JUVENIL
TREBALL GUANYADOR 3r GRUP DE POESIA
Autor/a: Carla Israel Martínez

LLEGINT A LA NIT

Totes les nits
quan vaig a dormir
i em fico al llit
em poso a llegir.

Un llibre molt divertit.
Només vull afegir,
us ho estic advertint,
que m’encanta llegir!

Aquells esdeveniments,
aquella història
deixen pensaments
dins la memòria.

No pots sortir-ne,
tan bonica i tan emocionant,
perquè és molt bella
Ficat en ella com un infant.

Un llibre molt divertit.
Només vull afegir,
us ho estic advertint,
que m’encanta llegir!

Aquells personatges
tan inspiradors
que sense imatges
semblen guanyadors.

Aquelles situacions,
aquells moments
en què senten emocions
i sabem els seus pensaments.

Un llibre molt divertit.
Només vull afegir,
us ho estic advertint,
que m’encanta llegir!

Tot això em fa pensar
que m’agrada llegir,
estirada al llit,
a punt de dormir.




CONCURS LITERARI NARCIS LUNES I BOLOIX 2016
31a EDICIÓ INFANTIL I JUVENIL
TREBALL FINALISTA 3r GRUP DE POESIA
Autor/a: Susana Gutiérrez Becerra

M’agrada llegir


Quatre llibres a la prestatgeria
i només un per triar,
quan tots els vull comprar.

Mirar i mirar i no poder parar.
Passar pàgines observant
que hi ha mil històries per explicar.

Passar i passar i no poder parar
en veure totes les pàgines seguides
narrant una història sense final.

Triat. Ja pots començar a gaudir
deixant-te portar per unes paraules

que segueixen un sol fil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada