dimarts, 14 de juny del 2016

Premis Concurs Literari Narcís Lunes i Boloix 2016 infantil i juvenil: 1r Grup de Poesia

CONCURS LITERARI NARCIS LUNES I BOLOIX 2016
31a EDICIÓ INFANTIL I JUVENIL
TREBALL GUANYADOR 1r GRUP DE POESIA
Autor/a: Carla Fernández Mascó


M’AGRADA LLEGIR

Una vegada vaig veure
un llibre obert
tot solitari i brut,
era al mig del carrer.

Em va fer tanta pena
que me’l vaig emportar,
Espero que la meva mare
me’l deixi quedar.

I ara cada dia,
quan arriba la nit,
obro el llibre
i em poso a llegir.





CONCURS LITERARI NARCIS LUNES I BOLOIX 2016
31a EDICIÓ INFANTIL I JUVENIL
TREBALL FINALISTA 1r GRUP DE POESIA
Autor/a: Deborah Zaldívar Torelló


M’AGRADA LLEGIR

A la biblioteca, llegint m’he trobat un llibre molt antic,
He recordat un sentit que fa fer-nos feliços i és molt bonic.

És la fantasia! Sempre ha estat una forma de pensar,
fa que no estiguem tristos i puguem imaginar.

Quan llegim sempre és allà, ens fa riure, ens fa plorar.
Ella, al nostre cap, fins i tot pot fer-nos volar.

Hi ha gent que llegint troba en la fantasia una bonica experiència,
altres persones creuen que només és cosa de ciència.

La fantasia, on més es troba és als llibres,
On surten fades, pirates, prínceps I ogres.

Cada llibre està impacient
perquè l’agafi un nen content.

El que us diré no és cap secret:

els llibres tenen vida i porten barret.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada